РМО вихователів молодших та різновікових груп

Чи хочеться нам співпрацювати з колегою, який сьогодні «не в настрої»? Чи буде ефективною співпраця учня з учителем, який має поганий настрій? А чи будуть дошкільники почувати себе комфортно, якщо сьогодні вранці їх зустрів вихователь «ну зовсім без настрою?..

         Настрій дорослого передається дітям, впливаючи на їхнє сприйняття та значною мірою від цього залежить результат освітнього процесу. Дбайте про нього, регулюючи власні емоції!».

Саме так з роздумів та корисних порад розпочалося районне методичне об’єднання вихователів молодших та різновікових груп, яке розпочала керівник РМО, вихователь-методист Липовецького ясла-садка №1 «Сонечко» Данилюк Н.А.

Тема, за якою працювали представники закладів дошкільної освіти району: «Особливості організації предметного й інтегрованого заняття», засідання проходило на базі Липовецького ясла-садка №1 «Сонечко» 31 жовтня 2018 року.

У ході заняття учасники прийняли участь у роботі педагогічної лабораторії «Інтегрований освітній процес як організована взаємодія дитини і дорослого». Виробили чіткі критерії до планування інтегрованого заняття. Детально розглянули кілька інтегрованих занять, в структурі яких були закладені помилки, обговорили їх та виправили.

Методист ЛРМЦ Шевченко Г.Р. підвела підсумки роботи РМО. Проаналізувала методичні новини фахових видань та Інтернет - спільноти «вихователів дошкільного закладу». Закликала педагогів-дошкільників щоденно в роботі застосовувати принцип «ОСЕРДЕЧНЕННЯ» в ставленні до малят, який пропагує Наталія Гавриш, професор кафедри педагогіки і психології дошкільного виховання Переяслав-Хмельницького університету.


2018-11-01 14:38:28