Засідання розширеної колегії відділу освіти Липовецької райдержадміністрації
20 березня відбулося засідання розширеної колегії відділу освіти в актовій залі Липовецької райдержадміністрації. У її роботі взяли участь перший заступник голови Липовецької райдержадміністрації Дмитрів О.В., голова Липовецької районної ради Науменко Ю.М., начальник відділу освіти Косач І.Я., працівники комунальної установи «Липовецький РМК/ІРЦ», члени колегії та директори закладів загальної середньої освіти.
У ході засідання розглядалися питання: про організаційно-підготовчий етап до впровадження Концепції «Нова українська школа» та нового Державного стандарту початкової освіти (Оленич А.П., методист КУ «Липовецький РМК/ІРЦ»; Климчук Л.В., заступник директора з НВР закладу "Навчально-виховний комплекс: Росошанська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. - дошкільний навчальний заклад "Сонечко" Росошанської ОТГ Липовецького району Вінницької області); про стан забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами (Оцабера Т.В., методист КУ «Липовецький РМК/ІРЦ») та про реалізацію Плану заходів щодо поліпшення результатів зовнішнього незалежного оцінювання у навчальних закладах району (Скоцька Ю.В., методист КУ «Липовецький РМК/ІРЦ»).
За підсумками розгляду питання колегія ухвалила такі рішення:
- забезпечити якісну підготовку вчителя Нової української школи до реалізації освітньої політики держави шляхом опанування новітніми практиками, технологіями, методиками, формами, методами професійної діяльності на засадах інноваційних освітніх підходів з урахуванням потреб учнів та батьків;
- реалізовувати заходи щодо формування нового освітнього середовища в навчальних кабінетах;
- апелювати до керівників громад та району щодо допомоги у створенні сучасного освітнього середовища, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології для навчання учнів,
- здійснювати інформаційне забезпечення батьків щодо впровадження освітньої реформи;
- забезпечити організацію інклюзивного навчання дітям з особливими освітніми потребами;
- за умови організації інклюзивного навчання забезпечити розумне пристосування та універсальний дизайн в умовах закладу освіти;
- проводити активну профорієнтаційну роботу серед учнів з метою здобуття ними вищої педагогічної спеціальної освіти для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами;
- забезпечити налагодження співпраці із спеціальними закладами в частині надання корекційних послуг дітям, які навчаються в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти;
- забезпечити архітектурну доступність закладів освіти відповідно до державних будівельних норм;
- забезпечити підвезення дітей з особливими освітніми потребами до закладів освіти;
- здійснювати контроль за системним підходом при формуванні кадрового забезпечення, враховуючи при цьому наступність під час викладання предметів одним учителем у середній та старшій ланках;
- здійснювати проведення системного внутрішкільного контролю за станом викладання навчальних предметів;
- проводити роз’яснювальну роботу серед громадськості та випускників шкіл щодо порядку та особливостей проведення ЗНО, ДПА, вступу до ВНЗ;
- рекомендувати вчителям-предметникам використовувати форми завдань ЗНО під час проведення уроків.
Також, керівники закладів освіти взяли участь у засіданні наради директорів, яка відбулася по завершенню колегії.




2018-03-20 16:23:52




















